torsdag 27 augusti 2009

jag vill åka nu!!!!!!!!!

Ja du redan torsdag å snart helg fan va tiden går fort även om man inte gör ett skit i stort sätt.
Vad som händer denna helg har jag ännu inte klurat ut mer än att det e dags för första matchen för året på söndag men man skall nog kunna klämma in lite nöjen med vännerna innan dess.
Annars händer inte direkt något intresant känns som man bara går å väntar på att få komma iväg till åre å jobba med criss jag är övertygad om att det kommer bli riktigt jävla roligt å absolut en välkommen förändring i vardagen.
Nej nu blir det en jogging runda här i åsa innan det kommer en gubbe från trollhättan å skall köpa mitt hemmabiosystem som jag vann i programmet vill igentligen inte sälja det men cash is king å jag har inte mycket cash just nu så jag har igentligen inget val.I eftermiddag blir det in till stora staden kungsbacka för träning å en fika....


ha de gött M

Inga kommentarer: