onsdag 26 augusti 2009

Storhandling,strömavbrott och film !!!!


Hej alla !

Som ni alla säkert förstod i förra inlägget så va lönen mycket uppsakattad denna månaden !
Efter jobbet igår blev d därför en tripp till Willys i KBA .
Trodde faktiskt att d skulle vara mer folk där en va d va , men d hade varti en krock på motorvägen och kan tänka mig att folk inte vill in och köra i KBA medtankepå att dom ledde om vägen igenom KBA , och d gjorde faktiskt mig ingenting , finns inget värre en köer och skit !
Väl därinne kändes d som att vi skulle ha med oss hela butiken hem och inte nog med d , när vi står vid frys diskarna blir d plötsligt helt kol - svart !
Strömavbrott så vi fick promenera där inne i någon minut med ficklampan på telefonen =)
När strömen till sist kom tillbaka så gick larmet,va någon på lagret som hade öppnat en dörr som han inte skulle,helknas !
Kändes som att vi handlade mer denna månaden en va vi någonsin gjort innan , 8 bärkassar och älsklingens lilla peugeot på d , ja ni förstår ju hur svårt d va att få hem allt ! + att Sara va med å handla oxå som hade 3 kassar , haha
Senare på kvällen blev d film , en skräckis som jag redan hade sett men för jävla lebbig !
Massa killar och tjejer med maskar över ansiktet så dom ser ur som docker , och en snubbe med påse över huvudet som springer runt och dödar folk usch usch !
Haha polarn blev lite väl rädd så han ringde sin granne så han fick sova där för att han inte ville sova själv ( hade gjort exakt likadant ) ;) Men vem fan hade inte gjort d , den va ju inspererad från en verklig händelse !!!
Idag blir nog lugnt om inte älsklingen har bestämt något annat när jag kommer hem <3
Take Care


Ciao C

4 kommentarer:

Anonym sa...

Underbart då kommer jag på middag. Förresten stavas det inspirerad Ha Ha :)Eva

pojkarna2009 sa...

Okej , jaja ett e eller i hit eller dit =) Du e så hjärtligt välkommen !

Anonym sa...

Tror jag tar dig på orden en kväll, då kanske man kunde få en öl och kanske en till......

pojkarna2009 sa...

Ja d beror ju på hur snäll du e kära mor , som du kan se längre ner i bloggen så e jag å my love i ett väldigt stort behov av en tv =)=)=)
Och då kan du få ett helt flak av mig om du vill ;)